Després de fer aquesta pràctica ens hem adonat
de la importància que tenen els dispositius a la classe per tal de fer-la més
àgil, divertida i en altres contextualitzacions d’espai fora de les habituals,
també ajuden a crear situacions per a que els alumnes generin coneixements.
De dispositius en podem trobar de molts tipus i tots ells són aptes per a utilitzar de forma educativa als centres, des de grups d’infantil als de batxillerat o cicles. En serien un bon exemple:
mòbils, tauletes tàctils (tablets), lectors de llibres electrònics (e-
readers), reproductors portàtils d’àudio, consoles de jocs, wearable, etc. Les
aplicacions són les eines virtuals que estimulen la imaginació i la creació
dels alumnes.
Amb
l’aprenentatge mitjançant “Mobile Learning” tenim la possibilitat de connectar,
compartir i interaccionar amb els altres
usuaris per tal de poder aprendre a la xarxa. Els dispositius i les aplicacions
són molt útils per a projectes grupals, ja que faciliten la interacció i
col·laboració entre els alumnes. A través de les diverses aplicacions
educatives que hi ha podem reforçar les teories apreses a classe de qualsevol assignatura i també en trobem per a aprendre valors.
El nostre grup creiem que utilitzar el mètode
de ”Mobile Learning” a classe pot ser molt útil a part de les utilitzacions ja
explicades anteriorment, creiem que és un bon sistema per a que els nens
aprenguin que amb tots els dispositius que utilitzen per a jugar a jocs no
educatius, també els poden fer servir per a estudiar, repassar o aprendre més
sobre les diverses assignatures que fan a classe.
Per finalitzar us voldríem deixar amb una cita de Marguerite L Koole " El aprendizaje móvil ofrece una mayor colaboración entre los estudiantes, el acceso a la información y una contextualización más profunda de aprendizaje".

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada