dissabte, 7 de novembre del 2015

MOBILE LEARNING



Després de fer aquesta pràctica ens hem adonat de la importància que tenen els dispositius a la classe per tal de fer-la més àgil, divertida i en altres contextualitzacions d’espai fora de les habituals, també ajuden a crear situacions per a que els alumnes generin coneixements.

De dispositius en podem trobar de molts tipus i tots ells són aptes per a utilitzar de forma educativa als centres, des de grups d’infantil als de batxillerat o cicles. En serien un bon exemple: mòbils, tauletes tàctils (tablets), lectors de llibres electrònics (e- readers), reproductors portàtils d’àudio, consoles de jocs, wearable, etc. Les aplicacions són les eines virtuals que estimulen la imaginació i la creació dels alumnes.

 Amb l’aprenentatge mitjançant “Mobile Learning” tenim la possibilitat de connectar, compartir i  interaccionar amb els altres usuaris per tal de poder aprendre a la xarxa. Els dispositius i les aplicacions són molt útils per a projectes grupals, ja que faciliten la interacció i col·laboració entre els alumnes. A través de les diverses aplicacions educatives que hi ha podem reforçar les teories apreses a classe  de qualsevol assignatura i  també en trobem per a aprendre valors.


El nostre grup creiem que utilitzar el mètode de ”Mobile Learning” a classe pot ser molt útil a part de les utilitzacions ja explicades anteriorment, creiem que és un bon sistema per a que els nens aprenguin que amb tots els dispositius que utilitzen per a jugar a jocs no educatius, també els poden fer servir per a estudiar, repassar o aprendre més sobre les diverses assignatures que fan a classe. 

Per finalitzar us voldríem deixar amb una cita de Marguerite L Koole " El aprendizaje móvil ofrece una mayor colaboración entre los estudiantes, el acceso a la información y una contextualización más profunda de aprendizaje".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada